wtorek, 30 grudnia 2014

Givenchy

Witam Was ponownie ze skończoną grafiką, rozpoczętą w październiku. Wiem, troszkę długo. Ale nie chciało mi się graficzyć i nie było czasu. Ale jestem jak na razie, robię kolejną grafikę na konkurs QoF. A teraz pokazuję grafikę:


Najbardziej zadowolony jestem z nadruku na bluzie i spódnicy. Nie najgorzej wyszły też ręce i nogi. 
Poniżej umieszczam 3 wersie z różnymi tłami 





Przyznam Wam się, że drugi raz robiłem twarz.
Teraz czas na licytację 
Cw: 100sd
Mp: 5sd
Kup teraz: 335sd
Przy wyborze wersji "Kup teraz"  robię wszytko co dusza zapragnie (banery, paski boczne, napisy itp.)

A wy co uważacie o grafice ? 

6 komentarzy:

  1. Ja myślę, że cena jest zbyt wygórowana (cw. 100sd?). Oczywiście nie twierdzę, że grafika jest zła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grafika jest bardzo ładna, jednak muszę się zgodzić z Kate-Tunstall. Może i bym licytowała, ale w takim wypadku mnie nie stać.

      Usuń
    2. Wtrącę się bo też zgadzam się z powyższymi. Przez lata organizowania moich licytacji wypracowałam zasadę, że im tańszą podasz cenę wyjściową tym ostatecznie drożej sprzedasz grafikę - powód zachęcasz ludzi. A nawet jeśli nie uda ci się dobić do wymarzonej stawki i tak lepiej sprzedać nawet za 50sd niż nie sprzedać w ogóle.

      + Grafika jest supeł ładna! Najbardziej podoba mi się spódnica i ten ekspresyjny autograf. Dlaczego jeszcze go nie mam? :) Zamawiam!

      Usuń
    3. Ok ok mam nauczkę na przyszłość. Dziękuję za opinię :D

      Usuń
  2. Podoba mi się bardzo spódnica. Długo czekałam i zastanawiałam się co do niej dorobisz i nie zawiodłam się. Według mnie bluza bardzo dobrze ci wyszła. Jestem pod wrażeniem wzoru. Zwłaszcza fioletowe kwiaty i cieniowanie brzucha kobiety. Twarz jest ładna. Z daleka wygląda na prawdę świetnie, z bliska to już mniej zadowalający efekt, ale jednak nadal jest ok :) Mówiłam ci już wcześniej, że kolana są cudne ^^ Bardzo mi się podobają. Mało cieni, ale dobry wygląd przez krycia itp. Z ogromną przykrością muszę stwierdzić, że buciory Ci raczej nie wyszły ;/

    OdpowiedzUsuń