sobota, 15 marca 2014

Coming soon, czyli grafika do Fashion Magazine

Dobrywieczór.
Witam Was w ten chłodny jesienno-zimowy wieczór. Może niektórzy sądzili, że nic nie robię, a ty Was zaskoczę, gdyż:

UNO. ('le hiszpański) 

Robiłem grafiki do magazynu

DOS.

Robiłem grafiki na projekt z matematyki

TRES.

UCZYŁEM SIĘ WOSU I HISTORII  !!!!
Tego wieczoru przedstawię Wam grafikę zapowiadającą nadchodzący magazyn.
Oto ona:
Na grafice jest jedna z mych modelek-Klaudialigenza (obym dobrze napisał xdxd)
Dumny jestem z:

Bransoletek
Butów i skarpetek
Włos

Reszta jak wyszła tak wyszła


A Wy jak oceniacie tę grafikę . PISZCIE !!!!!!!!
I do zobaczenie przy następniej grafice
Dobranoc ;*

2 komentarze:

  1. Hola
    No, no są postępy :) Ja ogólnie jestem fanką skarpetek w paski, więc oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. włosy mi się nie podobają, ale skarpetki i buty są super !

    OdpowiedzUsuń