wtorek, 25 lutego 2014

... ach ten Sant, czyli grafika na sprzedaż.

Witam Was w ten piękny "wiosenny" wieczór. Pogoda była piękna, troszkę zimno, ale dało się przeżyć. Dziś jak graficzyłem przypomniałem sobie o grafice z pierwszego etapu SANT. Postanowiłem, że ją sprzedam ;). Oto ona:


Uważam tę grafikę za udaną, chociaż włosy mogłyby być troszkę lepsze.


Cw: 0sd
 Mp: 2 sd
Kup teraz: 120sd

 TYLKO przy skorzystaniu z opcji "KUP TERAZ"  wykonam bannery dla redaktorów bloga (max.6), oraz zmienię prawie wszystko co dusza zapragnie.
Oczywiście twarz mogę zmienić !

No to co, zaczynamy
Zachęcam do komentowania
I do zobaczenia, przy kolejnej grafice.

7 komentarzy:

  1. Pomiędzy nogami Y.Y Ale Wszystko fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie to włosy nie są złe, ale ręce są strasznie wydłużone i stój ma dziwnie cieniowanie. Nie przesadzałabym z tak wysoką ceną za "kup teraz".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam że cena "kup teraz" nie jest za wysoka. Ogólnie myślę że nie jest źle, mogły by być więcej cieni na sukience i ogólnie troszkę ciemniejsze cieniowanie. Szczerze powiedziawszy ja na wieść o zakończeniu Sant'a wkurzyłam się i nie dokończyłam pracy, lecz chyba ją teraz dokończę :)

      Usuń
  3. Nie wiem za bardzo, o co chodzi z tym cieniem na spódnicy. Wygląda trochę dziwnie :P Natomiast reszta jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wykonane złote elementy, cieniowanie spódnicy bardzo słabe, ale pomysł fajny

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie, tylko niektóre cienie (m.in. na spódnicy) trochę dziwnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń